Felhasználási feltételek

  1. FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK ÉS FELTÉTELEK

Royal DRU – székhely: Com. Bereni, Str. Principala, Nr.138A, Jud. Maros, a Cégjegyzékben bejegyzett sz. J26 / 538/2015, egyedi regisztrációs kód: RO34587407, amelynek számlája RO75 OTPV 6300 0114 0720 RO01, az OTP Bank Romania S.A. Marosvásárhely fiókjában nyitva.

Eladó – Royal DRU SRL társaság tevékenységi körrel Gépjárművek és ipari berendezések alkatrészeinek és tartozékainak nagykereskedelme.

Vevő – Az a fizikai személy, jogi személy vagy bármely jogi személy, aki megrendelést ad le.

Felhasználó – bármely jogi személy vagy természetes személy, aki a Webhelyre való belépéssel hozzájárult az Általános Szerződési Feltételek szakaszban található webhely -specifikus kikötésekhez.

Visszaélésszerű használat – a WWW.munkagepdoktor.hu webhely nem megfelelő módon történő használatának tényét jelzi, ellentétben a hatályos szabályozással és jogszabályokkal, vagy bármilyen más módon, amely kárt okozhat a vállalatnak. A Royal DRU fenntartja magának a jogot, hogy figyelemmel kísérje a fiókok használatát a WWW.DRU.HU oldalon, az oldal fejlesztése érdekében, és korlátozza azokat a felhasználókat, akik nem megfelelő módon használják az oldalt.

Weboldal – www.DRU.hu és aldomainjei, a kizárólag a meglévő és a jövőbeli ügyfeleknek szánt webhely.

Áruk – bármely termék, amelyet a Royal DRU társaság szállít az Ügyfélnek a megkötött szerződés eredményeként. A készletek helyzete, a termékek ára, a képen látható színek, az egyes termékekre vonatkozó leírások / jellemzők / műszaki adatok nem szerződéses jellegűek. A részvényhelyzet gyorsan fejlődik, és lehetséges, hogy a WWW.DRU.hu oldalon található adatok már nem tükrözik a valóságot. Pontos információért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.

Termékinformációk – A Royal DRU megpróbálja fenntartani az oldalon megjelenített információk / fényképek helyességét. Azonban figyelembe véve az ezen információval kapcsolatos esetleges hibákat, a Royal DRU cég megemlíti, hogy a termékek képe tájékoztató jellegű, és a szállított termék bármilyen módon eltérhet a képtől, a jellemzők, a megjelenés előzetes figyelmeztetés nélküli átalakulása miatt a gyártótól .. Ugyanakkor a WWW.DRU.hu oldalon bemutatott termékek egyes specifikációit a vállalat előzetes értesítés nélkül módosíthatja, vagy működési hibákat tartalmazhat. Ezenkívül néha előfordulhat, hogy a termékleírások bizonyos okok miatt hiányosak, de a Royal DRU vállalat igyekszik bemutatni a legfontosabb információkat.

Ár – A Royal DRU cég által forgalmazott termékek árai NEM azok, amelyeket az oldalon említettek, ezek az árak tájékoztató jellegűek. Az árakat az Eladó bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja. Azoknak a termékeknek az árai, amelyeket az Ügyfél adott áron rendelt, és amelyeket az Eladó az adott áron érvényesített, nem változnak.

A tanácsadó által kínált termékekre vonatkozó összes ár lejben (RON) értendő ÁFA nélkül. A megrendelés teljesítése érdekében a Royal DRU társaság a termék árának 50% -át előlegként számítja fel. Expressz futárral történő megrendelés esetén a szállítás költsége a vevőt terheli.

Kampány – a Royal DRU által meghatározott, korlátozott számú és előre meghatározott készlettel rendelkező termékek korlátozott ideig történő kereskedelmi célú kiállításának művelete.

Szerződés – az Eladó és a Vevő között megkötött távolsági szerződést jelenti, az Eladó és a Vevő egyidejű fizikai jelenléte nélkül.

Tartalom – képviseli:

minden olyan információ a webhelyen, amely elektronikus berendezések segítségével látogatható, megtekinthető vagy más módon hozzáférhető;

  • az Eladó által elektronikus úton és / vagy bármely más elérhető kommunikációs eszközön a Vevőknek küldött e-mailek tartalma;
  • minden olyan információ, amelyet az Eladó alkalmazottja / munkatársa bármilyen módon közölt a Vevővel, az általa megadott vagy nem megadott elérhetőségek szerint;
  • a Termékekkel és / vagy az Eladó által meghatározott időszakban gyakorolt ​​tarifákkal kapcsolatos információk;
  • a harmadik fél által gyakorolt ​​Termékekkel és / vagy tarifákkal kapcsolatos információk, amelyekkel az Eladó partnerségi szerződést kötött egy bizonyos időszakban;
  • az Eladóval kapcsolatos adatok, vagy azok egyéb kiváltságos adatai.

Dokumentum – jelen Általános Szerződési Feltételek.

Tranzakció – egy összeg beszedése vagy visszatérítése, amely a Royal DRU SRL által a Terméknek az Ügyfeleknek történő értékesítéséből származik, az Eladó által elfogadott fizetési szolgáltatások igénybevételével, a szállítási módtól függetlenül.

 

  1. SZERZŐDÉSI DOKUMENTUMOK

2.1. A szerződés megkötöttnek tekintendő az Eladó és a Vevő között, miután a Vevő megkapta az Eladótól, e-mailben a Megrendelés kézhezvételéről szóló értesítést.

 

  1. ONLINE ELADÁSPOLITIKA

3.1 A Royal DRU társasággal folytatott kommunikáció történhet a cég ügynökeivel való közvetlen kapcsolattartás útján, vagy a Weboldal „kapcsolatfelvétel” szakaszában említett címeken keresztül. A Royal DRU társaság szabadon kezelheti a kapott információkat anélkül, hogy indoklást kellene hoznia.

 

  1. FELADÁS ÉS ALVÁLLALKOZÁS

4.1 A Royal DRU a Vevő tájékoztatása alapján a Megrendelés teljesítésével kapcsolatos Termékekhez harmadik felet ruházhat át és / vagy alvállalkozhat a Vevő beleegyezése nélkül.

4.2 Az Eladó minden felelősséggel tartozik a Vevő felé minden szerződéses kötelezettségért.

 

  1. RENDELÉSI MÓDSZEREK

5.1 Annak érdekében, hogy az Ügyfél rendelést tudjon leadni, először fel kell vennie a kapcsolatot a Royal DRU cég tanácsadójával

Miután az Eladó felajánlotta a Vásárló által kívánt terméket, az Eladó elektronikus formában számlát küld a Vevőnek.

5.2 A megrendelés teljesítéséhez Az ügyfél legalább 50%előleget fizet.

5.3 A fizetés Eladó általi megerősítését követően a megrendelés teljesül.

 

  1. TERMÉKEK VÁSÁRLÁSA

6.1 Fenntartjuk a jogot a megrendelés elutasítására több okból, többek között:

– hiba azonosítása a termékinformációban, beleértve a promóciós ajánlatot;

-Megtagadjuk a megrendelések teljesítését azoknak az ügyfeleknek, akik a megrendelés időpontjában tartozásunkkal vagy tartozásainkkal szerepelnek adatbázisunkban.

– egyéb indokolt okok;

6.2 Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelési eljárás során bármikor visszautasítsa a megrendelést, a Vevőnek címzett értesítést követően, minden további kötelezettség nélkül.

6.3 A megrendelés teljesítésével a Vevő elfogadja, hogy az általa megadott, a vásárlási folyamathoz szükséges adatok helyesek, teljesek és igazak a rendelés leadásakor.

 

  1. TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSA

7.1 Ha az Eladó visszaigazolja a megrendelést, ez a Megrendelés feltételeinek teljes elfogadását vonja maga után.

7.2 A megrendelés Eladó általi elfogadása csak akkor tekinthető befejezettnek, ha szóbeli vagy elektronikus megerősítés (telefon vagy e-mail) érkezik, az Eladótól a Vevőig, anélkül, hogy tőle elismervényt kellene kérni.

7.3 Az Eladó a visszaigazolt megrendelést soha nem tekinti Szerződés értékének.

7.4 Ez a szerződés akkor lép hatályba, amikor az Eladó visszaigazolja a Megrendelést.

7.5 Az így létrejött Szerződés alapját az általános adásvételi feltételek képezik, amely mellett az Eladó vagy annak szállítója által kibocsátott jótállási jegy is szerepel.

 

  1. TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSA

8.1 Az eladó vállalja, hogy az árut háztól-házig futárszolgálattal, expressz futárral szállítja.

A futárcég a Partner / Vevő által megrendelt termékeket tartalmazó csomagokat kiszállítja 09:00 és 16:00 óra között, ezért szállítási cím és telefonszám szükséges ahhoz, hogy ez idő alatt megtalálhassa a Partnert. A hétvégén leadott rendelések esetén pénteken 13:00 óra után, illetve szombaton és vasárnap a megrendelések teljesítése 24 órán belül nem lehetséges. A Partner megrendelése abban az esetben, ha a megrendelt termék raktáron van, azt kellő időben elkészítik és végrehajtják.

A futárcég fenntartja magának a jogot, hogy növelje a szállítási költséget azokon a településeken, amelyek a szállítási területen kívül esnek, a Partnert erről tájékoztatják, amikor a Royal DRU SRL megerősíti a megrendelést. A Partner viseli, és a szállítási költség változhat a csomagok súlyától vagy méretétől függően.

8.2 Az eladó gondoskodik az áru megfelelő csomagolásáról és a kísérő dokumentumok továbbításáról.

8.3 Ha a vevő nem található az említett címen, a futár visszatér a szállítási címre, miután sikerült felvennie a kapcsolatot a vevővel. Ha a szállítást még egy második próbálkozás után sem sikerült végrehajtani, vagy ha a címzett nem hajlandó elfogadni a szállítmányt, a megrendelés törlésre kerül, és a termék visszakerül a telephelyre, a vevő viseli az új szállítás költségeit, függetlenül az értékétől. a megrendelt termékek közül.

8.4 Abban az esetben, ha a megrendelés bármilyen okból kifolyólag visszaküldésre kerül, mivel azt nem a futártól vették át, fenntartjuk a jogot arra, hogy ne teljesítsünk új megrendelést, kivéve a megrendelés teljes előlegét.

 

  1. A TERMÉKEK FIZETÉSE

– Készpénzes fizetés vagy bankkártyás fizetés a Royal DRU központjában

– Banki atutalas : A vállalat képviselője e-mailben proforma számlát küld, hogy a megrendelés teljes értékének 50% -át kifizesse azon a számlán, amely megjelenik az ügyfélnek küldött megfelelő proforma számlán. Az áru kiszállítása a számlán elhelyezett összeg visszaigazolását követően történik.

 

  1. ELFOGADÁS

10.1 Futárszolgálat esetén az Eladó nem jogosult arra, hogy a Vevő a csomagok felbontását engedélyezze a szállítás aláírása előtt, hanem csak a szállítás aláírása és esetleges értékük kifizetése után.

10.2 A megrendelés elfogadása akkor történik meg, amikor az Áruk jó állapotban vannak, és megfelelnek a Megrendelésben említett műszaki jellemzőknek.

 

  1. GARANCIÁK

11.1 Minden új vagy felújított terméket garanciálisan értékesitunk.

A  használt termékeket működési garanciával értékesítik (a termék normál paraméterekkel működik)

11.2 A garancia elvesz a következő esetekben:

– A termék illetéktelen személyek általi beavatkozása vagy javítása esetén;

– Ha a terméket más célokra használja, mint amire tervezték és ajánlották;

– ha a vevő nem tartja be a termékhez mellékelt dokumentációban megadott tárolási, használati és karbantartási feltételeket;

– Tűz, bármilyen baleset, időjárás vagy a használat mulasztása miatti termikus, mechanikai károsodás esetén.

 

  1. FELELŐSSÉG

12.1 Az Eladó nem vállal kifejezett felelősséget, sem hallgatólagosan, a harmadik fél szerverei által üzemeltetett Weboldal működéséért. Minden olyan technikai hiba, amely megakadályozza a termékek helyes megjelenítését, nem tartozik az Eladó felelősségére.

12.2 Az eladó nem felelős a termékinformációk helyességéért (termékleírások, műszaki előírások, termékképek), amelyeket a beszállítóktól vettünk és szigorúan tájékoztató jellegűek. Az adatok előzetes értesítés nélkül módosíthatók az Eladó számára. Ezenkívül az információstruktúra helyével és következetességével kapcsolatos okok miatt a termékleírások hiányosak lehetnek, de az eladó igyekszik a legrelevánsabb információkat bemutatni annak érdekében, hogy a terméket azokban a paraméterekben használják, amelyekhez vásárolták.

12.3 Az Eladó nem felelős semmilyen kárért, amelyet a Vevő vagy bármely harmadik fél elszenvedhet annak következtében, hogy az Eladó teljesíti a Megrendelésből eredő kötelezettségeit, valamint az Áruk szállítás utáni használatából eredő károkért. és különösen a termékek elvesztése miatt.

 

  1. INFORMÁCIÓK 

13.1 Az elektromos és elektronikus berendezések hulladéka (a következő DEEE -ben) veszélyes anyagokat tartalmazhat, amelyek negatív hatást gyakorolnak a környezetre és az emberi egészségre, ha nem szelektíven gyűjtik.

13.2 Tekintettel az O.U.G. 195/2005 – a környezetvédelem vonatkozásában, 211/2011. Törvény – a hulladékkezelési rendszerről, az Art. 34. az O.U.G. 5/2015. Sz., Az elektromos és elektronikus berendezések hulladékaival kapcsolatban az ügyfelek / vásárlók az alábbiakat veszik figyelembe:

13.3 Az ügyfelek kötelesek nem hulladékként elhelyezni az elektromos és elektronikus berendezések hulladékait (DEEE), mint válogatatlan kommunális hulladékot, és szelektíven gyűjteni ezt az DEEE -t;

13.4 E hulladék (DEEE) begyűjtését a termelők rendelkezésére bocsátott szelektív gyűjtőpontokon keresztül fogják elvégezni, a helyi közigazgatási hatóságok, amelyek az Art. 9. (1) világít. a) pontja szerinti O.U.G. 5/2015, hogy külön-külön gyűjtsék be a háztartásokból származó DEEE -t, és biztosítsák a termelők számára a szükséges helyeket az azonos kategóriába tartozó új termék megvásárlásakor meghatározott gyűjtőpontok kialakításához.

13.5 A szimbólum arra utal, hogy az elektromos és elektronikus berendezéseket külön kell gyűjteni, egy kerekes szemetes, két X-alakú vonallal. Ez az ikon azt jelzi, hogy az elektromos és elektronikus berendezések hulladékát nem szabad háztartási hulladékkal keverni, és szelektív gyűjtésnek kell alávetni.

 

  1. KÉNYSZERHELYZET

14.1. A Kényszerhelyzet, mint abszolút kiszámíthatatlan és elkerülhetetlen esemény, amely a szerződés hatálybalépése után következett be, és amely megakadályozza a feleket abban, hogy eleget tegyen a jelen dokumentumból eredő kötelezettségeinek, mentesíti a feleket a törvény alapján.

14.2. A KenyszerhelyzetRE hivatkozó fél köteles az esemény bekövetkezésétől számított 10 (tíz) munkanapon belül értesíteni a másik felet, és minden lehetséges intézkedést megtenni annak következményeinek korlátozása érdekében.

14.3. A vis maior a szerződés végrehajtását a cselekvés időtartamára felfüggeszti, a felek kellő jogainak sérelme nélkül annak bekövetkezéséig, leg feljebb 30 (harminc) napra.

14.4. Ha az eseményt követő 30 (harminc) napon belül az adott esemény nem szűnik meg, a feleknek jogukban áll értesíteni a jelen szerződés teljes felmondásáról anélkül, hogy bármelyikük kártérítést követelne.

 

  1. ALKALMAZANDÓ JOG – JOGHATÓSÁG

15.1 Ez a szerződés a román jog hatálya alá tartozik. Az Eladó és a Felhasználók / Vásárlók közötti vitákat békés úton rendezik, vagy ha ez nem lehetséges, a vitákat a marosvásárhelyi illetékes román bíróságok rendezik.

 

  1. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

16.1. A szerződésben részt vevő felek független szerződő félnek minősülnek, és egyik fél sem kap jogot vagy felhatalmazást arra, hogy a másik nevében vagy kárára kötelezettséget vállaljon vagy hozzon létre. A jelen Szerződés feltételei felülírják az említett Felek között létrejött egyéb írásbeli vagy szóbeli megállapodásokat a megállapodás tárgyával kapcsolatban, és csak a két fél által aláírt írásbeli megállapodással módosíthatók.

16.2. A WWW.DRU.HU webhely jelen használati feltételeinek elfogadásával a Vevő teljes mértékben vállalja a Weboldal ilyen feltételek mellett történő használatából eredő következményeket.