Felhasználási feltételek
- FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK ÉS FELTÉTELEK
Royal DRU – székhely: Com. Bereni, Str. Principala, Nr.138A, Jud. Maros, a Cégjegyzékben bejegyzett sz. J26 / 538/2015, egyedi regisztrációs kód: RO34587407, amelynek számlája RO75 OTPV 6300 0114 0720 RO01, az OTP Bank Romania S.A. Marosvásárhely fiókjában nyitva.
Eladó – Royal DRU SRL társaság tevékenységi körrel Gépjárművek és ipari berendezések alkatrészeinek és tartozékainak nagykereskedelme.
Vevő – Az a fizikai személy, jogi személy vagy bármely jogi személy, aki megrendelést ad le.
Felhasználó – bármely jogi személy vagy természetes személy, aki a Webhelyre való belépéssel hozzájárult az Általános Szerződési Feltételek szakaszban található webhely -specifikus kikötésekhez.
Visszaélésszerű használat – a WWW.munkagepdoktor.hu webhely nem megfelelő módon történő használatának tényét jelzi, ellentétben a hatályos szabályozással és jogszabályokkal, vagy bármilyen más módon, amely kárt okozhat a vállalatnak. A Royal DRU fenntartja magának a jogot, hogy figyelemmel kísérje a fiókok használatát a WWW.DRU.HU oldalon, az oldal fejlesztése érdekében, és korlátozza azokat a felhasználókat, akik nem megfelelő módon használják az oldalt.
Weboldal – www.DRU.hu és aldomainjei, a kizárólag a meglévő és a jövőbeli ügyfeleknek szánt webhely.
Áruk – bármely termék, amelyet a Royal DRU társaság szállít az Ügyfélnek a megkötött szerződés eredményeként. A készletek helyzete, a termékek ára, a képen látható színek, az egyes termékekre vonatkozó leírások / jellemzők / műszaki adatok nem szerződéses jellegűek. A részvényhelyzet gyorsan fejlődik, és lehetséges, hogy a WWW.DRU.hu oldalon található adatok már nem tükrözik a valóságot. Pontos információért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.
Termékinformációk – A Royal DRU megpróbálja fenntartani az oldalon megjelenített információk / fényképek helyességét. Azonban figyelembe véve az ezen információval kapcsolatos esetleges hibákat, a Royal DRU cég megemlíti, hogy a termékek képe tájékoztató jellegű, és a szállított termék bármilyen módon eltérhet a képtől, a jellemzők, a megjelenés előzetes figyelmeztetés nélküli átalakulása miatt a gyártótól .. Ugyanakkor a WWW.DRU.hu oldalon bemutatott termékek egyes specifikációit a vállalat előzetes értesítés nélkül módosíthatja, vagy működési hibákat tartalmazhat. Ezenkívül néha előfordulhat, hogy a termékleírások bizonyos okok miatt hiányosak, de a Royal DRU vállalat igyekszik bemutatni a legfontosabb információkat.
Ár – A Royal DRU cég által forgalmazott termékek árai NEM azok, amelyeket az oldalon említettek, ezek az árak tájékoztató jellegűek. Az árakat az Eladó bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja. Azoknak a termékeknek az árai, amelyeket az Ügyfél adott áron rendelt, és amelyeket az Eladó az adott áron érvényesített, nem változnak.
A tanácsadó által kínált termékekre vonatkozó összes ár lejben (RON) értendő ÁFA nélkül. A megrendelés teljesítése érdekében a Royal DRU társaság a termék árának 50% -át előlegként számítja fel. Expressz futárral történő megrendelés esetén a szállítás költsége a vevőt terheli.
Kampány – a Royal DRU által meghatározott, korlátozott számú és előre meghatározott készlettel rendelkező termékek korlátozott ideig történő kereskedelmi célú kiállításának művelete.
Szerződés – az Eladó és a Vevő között megkötött távolsági szerződést jelenti, az Eladó és a Vevő egyidejű fizikai jelenléte nélkül.
Tartalom – képviseli:
minden olyan információ a webhelyen, amely elektronikus berendezések segítségével látogatható, megtekinthető vagy más módon hozzáférhető;
- az Eladó által elektronikus úton és / vagy bármely más elérhető kommunikációs eszközön a Vevőknek küldött e-mailek tartalma;
- minden olyan információ, amelyet az Eladó alkalmazottja / munkatársa bármilyen módon közölt a Vevővel, az általa megadott vagy nem megadott elérhetőségek szerint;
- a Termékekkel és / vagy az Eladó által meghatározott időszakban gyakorolt tarifákkal kapcsolatos információk;
- a harmadik fél által gyakorolt Termékekkel és / vagy tarifákkal kapcsolatos információk, amelyekkel az Eladó partnerségi szerződést kötött egy bizonyos időszakban;
- az Eladóval kapcsolatos adatok, vagy azok egyéb kiváltságos adatai.
Dokumentum – jelen Általános Szerződési Feltételek.
Tranzakció – egy összeg beszedése vagy visszatérítése, amely a Royal DRU SRL által a Terméknek az Ügyfeleknek történő értékesítéséből származik, az Eladó által elfogadott fizetési szolgáltatások igénybevételével, a szállítási módtól függetlenül.
- SZERZŐDÉSI DOKUMENTUMOK
2.1. A szerződés megkötöttnek tekintendő az Eladó és a Vevő között, miután a Vevő megkapta az Eladótól, e-mailben a Megrendelés kézhezvételéről szóló értesítést.
- ONLINE ELADÁSPOLITIKA
3.1 A Royal DRU társasággal folytatott kommunikáció történhet a cég ügynökeivel való közvetlen kapcsolattartás útján, vagy a Weboldal „kapcsolatfelvétel” szakaszában említett címeken keresztül. A Royal DRU társaság szabadon kezelheti a kapott információkat anélkül, hogy indoklást kellene hoznia.
- FELADÁS ÉS ALVÁLLALKOZÁS
4.1 A Royal DRU a Vevő tájékoztatása alapján a Megrendelés teljesítésével kapcsolatos Termékekhez harmadik felet ruházhat át és / vagy alvállalkozhat a Vevő beleegyezése nélkül.
4.2 Az Eladó minden felelősséggel tartozik a Vevő felé minden szerződéses kötelezettségért.
- RENDELÉSI MÓDSZEREK
5.1 Annak érdekében, hogy az Ügyfél rendelést tudjon leadni, először fel kell vennie a kapcsolatot a Royal DRU cég tanácsadójával
Miután az Eladó felajánlotta a Vásárló által kívánt terméket, az Eladó elektronikus formában számlát küld a Vevőnek.
5.2 A megrendelés teljesítéséhez Az ügyfél legalább 50%előleget fizet.
5.3 A fizetés Eladó általi megerősítését követően a megrendelés teljesül.
- TERMÉKEK VÁSÁRLÁSA
6.1 Fenntartjuk a jogot a megrendelés elutasítására több okból, többek között:
– hiba azonosítása a termékinformációban, beleértve a promóciós ajánlatot;
-Megtagadjuk a megrendelések teljesítését azoknak az ügyfeleknek, akik a megrendelés időpontjában tartozásunkkal vagy tartozásainkkal szerepelnek adatbázisunkban.
– egyéb indokolt okok;
6.2 Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelési eljárás során bármikor visszautasítsa a megrendelést, a Vevőnek címzett értesítést követően, minden további kötelezettség nélkül.
6.3 A megrendelés teljesítésével a Vevő elfogadja, hogy az általa megadott, a vásárlási folyamathoz szükséges adatok helyesek, teljesek és igazak a rendelés leadásakor.
- TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSA
7.1 Ha az Eladó visszaigazolja a megrendelést, ez a Megrendelés feltételeinek teljes elfogadását vonja maga után.
7.2 A megrendelés Eladó általi elfogadása csak akkor tekinthető befejezettnek, ha szóbeli vagy elektronikus megerősítés (telefon vagy e-mail) érkezik, az Eladótól a Vevőig, anélkül, hogy tőle elismervényt kellene kérni.
7.3 Az Eladó a visszaigazolt megrendelést soha nem tekinti Szerződés értékének.
7.4 Ez a szerződés akkor lép hatályba, amikor az Eladó visszaigazolja a Megrendelést.
7.5 Az így létrejött Szerződés alapját az általános adásvételi feltételek képezik, amely mellett az Eladó vagy annak szállítója által kibocsátott jótállási jegy is szerepel.
- TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSA
8.1 Az eladó vállalja, hogy az árut háztól-házig futárszolgálattal, expressz futárral szállítja.
A futárcég a Partner / Vevő által megrendelt termékeket tartalmazó csomagokat kiszállítja 09:00 és 16:00 óra között, ezért szállítási cím és telefonszám szükséges ahhoz, hogy ez idő alatt megtalálhassa a Partnert. A hétvégén leadott rendelések esetén pénteken 13:00 óra után, illetve szombaton és vasárnap a megrendelések teljesítése 24 órán belül nem lehetséges. A Partner megrendelése abban az esetben, ha a megrendelt termék raktáron van, azt kellő időben elkészítik és végrehajtják.
A futárcég fenntartja magának a jogot, hogy növelje a szállítási költséget azokon a településeken, amelyek a szállítási területen kívül esnek, a Partnert erről tájékoztatják, amikor a Royal DRU SRL megerősíti a megrendelést. A Partner viseli, és a szállítási költség változhat a csomagok súlyától vagy méretétől függően.
8.2 Az eladó gondoskodik az áru megfelelő csomagolásáról és a kísérő dokumentumok továbbításáról.
8.3 Ha a vevő nem található az említett címen, a futár visszatér a szállítási címre, miután sikerült felvennie a kapcsolatot a vevővel. Ha a szállítást még egy második próbálkozás után sem sikerült végrehajtani, vagy ha a címzett nem hajlandó elfogadni a szállítmányt, a megrendelés törlésre kerül, és a termék visszakerül a telephelyre, a vevő viseli az új szállítás költségeit, függetlenül az értékétől. a megrendelt termékek közül.
8.4 Abban az esetben, ha a megrendelés bármilyen okból kifolyólag visszaküldésre kerül, mivel azt nem a futártól vették át, fenntartjuk a jogot arra, hogy ne teljesítsünk új megrendelést, kivéve a megrendelés teljes előlegét.
- A TERMÉKEK FIZETÉSE
– Készpénzes fizetés vagy bankkártyás fizetés a Royal DRU központjában
– Banki atutalas : A vállalat képviselője e-mailben proforma számlát küld, hogy a megrendelés teljes értékének 50% -át kifizesse azon a számlán, amely megjelenik az ügyfélnek küldött megfelelő proforma számlán. Az áru kiszállítása a számlán elhelyezett összeg visszaigazolását követően történik.
- ELFOGADÁS
10.1 Futárszolgálat esetén az Eladó nem jogosult arra, hogy a Vevő a csomagok felbontását engedélyezze a szállítás aláírása előtt, hanem csak a szállítás aláírása és esetleges értékük kifizetése után.
10.2 A megrendelés elfogadása akkor történik meg, amikor az Áruk jó állapotban vannak, és megfelelnek a Megrendelésben említett műszaki jellemzőknek.
- GARANCIÁK
11.1 Minden új vagy felújított terméket garanciálisan értékesitunk.
A használt termékeket működési garanciával értékesítik (a termék normál paraméterekkel működik)
11.2 A garancia elvesz a következő esetekben:
– A termék illetéktelen személyek általi beavatkozása vagy javítása esetén;
– Ha a terméket más célokra használja, mint amire tervezték és ajánlották;
– ha a vevő nem tartja be a termékhez mellékelt dokumentációban megadott tárolási, használati és karbantartási feltételeket;
– Tűz, bármilyen baleset, időjárás vagy a használat mulasztása miatti termikus, mechanikai károsodás esetén.
- FELELŐSSÉG
12.1 Az Eladó nem vállal kifejezett felelősséget, sem hallgatólagosan, a harmadik fél szerverei által üzemeltetett Weboldal működéséért. Minden olyan technikai hiba, amely megakadályozza a termékek helyes megjelenítését, nem tartozik az Eladó felelősségére.
12.2 Az eladó nem felelős a termékinformációk helyességéért (termékleírások, műszaki előírások, termékképek), amelyeket a beszállítóktól vettünk és szigorúan tájékoztató jellegűek. Az adatok előzetes értesítés nélkül módosíthatók az Eladó számára. Ezenkívül az információstruktúra helyével és következetességével kapcsolatos okok miatt a termékleírások hiányosak lehetnek, de az eladó igyekszik a legrelevánsabb információkat bemutatni annak érdekében, hogy a terméket azokban a paraméterekben használják, amelyekhez vásárolták.
12.3 Az Eladó nem felelős semmilyen kárért, amelyet a Vevő vagy bármely harmadik fél elszenvedhet annak következtében, hogy az Eladó teljesíti a Megrendelésből eredő kötelezettségeit, valamint az Áruk szállítás utáni használatából eredő károkért. és különösen a termékek elvesztése miatt.
- INFORMÁCIÓK
13.1 Az elektromos és elektronikus berendezések hulladéka (a következő DEEE -ben) veszélyes anyagokat tartalmazhat, amelyek negatív hatást gyakorolnak a környezetre és az emberi egészségre, ha nem szelektíven gyűjtik.
13.2 Tekintettel az O.U.G. 195/2005 – a környezetvédelem vonatkozásában, 211/2011. Törvény – a hulladékkezelési rendszerről, az Art. 34. az O.U.G. 5/2015. Sz., Az elektromos és elektronikus berendezések hulladékaival kapcsolatban az ügyfelek / vásárlók az alábbiakat veszik figyelembe:
13.3 Az ügyfelek kötelesek nem hulladékként elhelyezni az elektromos és elektronikus berendezések hulladékait (DEEE), mint válogatatlan kommunális hulladékot, és szelektíven gyűjteni ezt az DEEE -t;
13.4 E hulladék (DEEE) begyűjtését a termelők rendelkezésére bocsátott szelektív gyűjtőpontokon keresztül fogják elvégezni, a helyi közigazgatási hatóságok, amelyek az Art. 9. (1) világít. a) pontja szerinti O.U.G. 5/2015, hogy külön-külön gyűjtsék be a háztartásokból származó DEEE -t, és biztosítsák a termelők számára a szükséges helyeket az azonos kategóriába tartozó új termék megvásárlásakor meghatározott gyűjtőpontok kialakításához.
13.5 A szimbólum arra utal, hogy az elektromos és elektronikus berendezéseket külön kell gyűjteni, egy kerekes szemetes, két X-alakú vonallal. Ez az ikon azt jelzi, hogy az elektromos és elektronikus berendezések hulladékát nem szabad háztartási hulladékkal keverni, és szelektív gyűjtésnek kell alávetni.
- KÉNYSZERHELYZET
14.1. A Kényszerhelyzet, mint abszolút kiszámíthatatlan és elkerülhetetlen esemény, amely a szerződés hatálybalépése után következett be, és amely megakadályozza a feleket abban, hogy eleget tegyen a jelen dokumentumból eredő kötelezettségeinek, mentesíti a feleket a törvény alapján.
14.2. A KenyszerhelyzetRE hivatkozó fél köteles az esemény bekövetkezésétől számított 10 (tíz) munkanapon belül értesíteni a másik felet, és minden lehetséges intézkedést megtenni annak következményeinek korlátozása érdekében.
14.3. A vis maior a szerződés végrehajtását a cselekvés időtartamára felfüggeszti, a felek kellő jogainak sérelme nélkül annak bekövetkezéséig, leg feljebb 30 (harminc) napra.
14.4. Ha az eseményt követő 30 (harminc) napon belül az adott esemény nem szűnik meg, a feleknek jogukban áll értesíteni a jelen szerződés teljes felmondásáról anélkül, hogy bármelyikük kártérítést követelne.
- ALKALMAZANDÓ JOG – JOGHATÓSÁG
15.1 Ez a szerződés a román jog hatálya alá tartozik. Az Eladó és a Felhasználók / Vásárlók közötti vitákat békés úton rendezik, vagy ha ez nem lehetséges, a vitákat a marosvásárhelyi illetékes román bíróságok rendezik.
- EGYÉB RENDELKEZÉSEK
16.1. A szerződésben részt vevő felek független szerződő félnek minősülnek, és egyik fél sem kap jogot vagy felhatalmazást arra, hogy a másik nevében vagy kárára kötelezettséget vállaljon vagy hozzon létre. A jelen Szerződés feltételei felülírják az említett Felek között létrejött egyéb írásbeli vagy szóbeli megállapodásokat a megállapodás tárgyával kapcsolatban, és csak a két fél által aláírt írásbeli megállapodással módosíthatók.
16.2. A WWW.DRU.HU webhely jelen használati feltételeinek elfogadásával a Vevő teljes mértékben vállalja a Weboldal ilyen feltételek mellett történő használatából eredő következményeket.